Hopp til innholdet
Ai Consulting
Hovedside
Fordeler og målsetning
Forretningsområder
Konsept og forretningsutvikling
360 analyse – optimaliseringsprogram
Styrerådgivning
Ledelsestrening
Markedsføringsrådgivning
Salgstrening
Bilanalyse
Om oss
Kontakt oss
Kunder
Hovedside
Fordeler og målsetning
Forretningsområder
Konsept og forretningsutvikling
360 analyse – optimaliseringsprogram
Styrerådgivning
Ledelsestrening
Markedsføringsrådgivning
Salgstrening
Bilanalyse
Kontakt oss
Om oss
Kunder
Salgstrening
Ja, det er helt nødvendig. Her Ja, det er helt nødvendig. Her har dere mye å hente, men det er enkelt å bli god!
Første møte:
Folk handler av folk, folk liker.
De beste selgere vet hvordan de identifiserer personlighetstrekk hos en kunde på 3 sekunder.
Alle kunder som går inn i en salgsavdeling, har til hensikt å handle. Handler de ikke, skyldes det måten de ble behandlet på.
De største salgs feil vi gjør i oppfølgingsfasen!
Vi følger ikke opp. Vi ringer ikke, vi skriver ikke, vi bare venter!
Vi benytter ikke den mulighet vår potensielle kunde ga
oss. Husk at det var kunden som kom til deg, ikke omvendt.
De største salgs feil vi gjør i salgsfasen!
Vi stiller et Ja/nei spørsmål til kunden, og gir på den måte kunden en mulighet til å svare, «Nei tak, jeg bare ser litt»
Vi får ikke en dialog i gang, og dermed vet vi ikke hvem personen vi har foran oss er.
Vi tør ikke presse kunden til bordet og notere kontaktinformasjon, samt gi et tilbud.
Se, si og gjøre:
Salgstrening handler om å lære selger hva han eller hun skal se etter.
Det handler om hva man skal si og gjøre.
Det handler om hva man ikke skal si og gjøre.
Det handler om å lære hvordan man følger opp og sikrer salget.
Norsk bokmål
Dansk
Norsk bokmål
Air Consulting bruker informasjonskapsler (cookies) for våre nettsider. Les mer om vår bruk av cookies og behandling av personvern.
Jeg accepterer
Cookiepolitik