Trym har over 30 års erfaring fra bilbransjen og er utdannet markedsøkonom.
Trym erfaring omfatter blant annet 10 år i bilforretning som selger, salgssjef og Daglig leder. (Mitsubishi, Toyota, Fiat og Alfa Romeo er merker han har jobbet med).
Videre har han 10 års erfaring fra Mitsubishi importør innen salg og marketing, med fokus på forhandlermarkedsføring.
Sentinel Software/CarWeb, hvor oppgavene var å utvikle produkter, samt implementere bruktbilstrategier for Ford, Møller, BOS med flere. Var også en av initiavtakerne til Bruktbilkonferansen som startet med Bruktbil 07 og 08. I dag lagt under NBF og gjennomføres annet hvert år med flere enn 600 deltakere fra bransjen
Har vært salgssjef i CDK (ADP), og har solgt og utviklet DMS produkter for bilforhandlere.
5 år i Autogruppen som salgssjef.
Trym er vår spesialist på bilanalyse. Bilanalyse AS (driftsanalyser, endringsprosesser for verksteder og bilforretninger)
Trym har også vært kursholder for Norges Bilbransjeforbund i verkstedøkonomi i flere år.
Les mer om bilanalyse her.