Ai Consulting

Om os

Anders Gadsbøll

Anders har 36 års erfaring fra bilindustrien. Hans erfaring inkludere bilforhandlervirksomhed som forhandlerchef i Ford-systemet, men også som teknisk medarbejder hos Volvo i 10 år i Danmark, Sverige og Norge.

Derudover har Anders 12 års erfaring fra leasing og finansiering hos LeasePlan, 7 års erfaring med salg af både koncept- og kapitalvarer, fra sin rolle i Ford og Motor Forum og 6 års erfaring som importchef i både Norge og Danmark.

Anders har også tung erfaring som styremedlem i tilsammen 18 selskaper gjennom 15 år, samt i konsernledelse hos RøhneSelmer, Motor-Gruppen og Renault Nordic, som konserndirektør i tilsammen 14 år.

Anders er specialist i 360 analyser af forhandlerfirmaer, organisationsledelse, forandringsledelse, resultatoprettelse med bundlinjeoptimering og konceptudvikling.

Anders garantere en bundlinjeforbedring på mindst 1,5% hos de forhandlere, hvor Ai Consulting implementere sit optimeringsprogram. Resultatforbedringen inkludere Ai Consulting-gebyrer, så det er i princippet omkostningsfrit at benytte vores tjenester.

Læs mere om optimeringsprogrammet her

Trym Jørgenrud

Trym har mere end 30 års erfaring fra bilindustrien og har en Bachelor i markedsøkonomi.

Trym erfaring omfatter blant annet 10 år i bilforretning som selger, salgssjef og Daglig leder. (Mitsubishi, Toyota, Fiat og Alfa Romeo er merker han har jobbet med). 

Videre har han 10 års erfaring fra Mitsubishi importør innen salg og marketing, med fokus på forhandlermarkedsføring.

Trym har desuden arbejdet i selskaber der opgaverne var at udvikle softwareprodukter og implementere strategier for håndtering af brugtbiler hos Ford, VW, Audi, Skoda, Seat, Peugeot, Citroën, Opel og Mercedes.

Endvidere har Trym været salgschef i CDK (ADP) som udvikler DMS-produkter til bilforhandlere.

Sidst men ikke mindst har Trym 5 år i Autogruppen AS som salgschef. 

Trym er vores specialist inden for bilanalyse. Herunder; operationelle analyser, ændringsprocesser for værksteder og bilforhandlere.

Trym har også undervist som lektor for den norske bilindustriforening inden for værkstedøkonomi i flere år.

Læs mere om bilanalyse her.

Tommy Harland

Tommy er vokst opp i en bilfamilie og har selv over 15 års erfaring fra bilbransjen. Foruten å ha jobbet som bilselger, har han hatt ulike lederroller i blant annet Bilia, Stenshagen Bil, Motorpool og Grangaard-systemet. De to sistnevnte som Daglig leder.

Videre har Tommy flere år som offiser fra luftforsvaret, jobbet som direktør i sikkerhetsbransjen og vært Daglig leder for et selskap innen rekruttering og bemanning for bygg og anleggsbransjen. Han har bachelor og master innen ledelse fra Handelshøyskolen BI med hovedvekt på strategi, forretningsutvikling og markedsføring.

I tillegg har Tommy jobbet med styrearbeid og som selvstendig konsulent.

Foruten sin utdannelse fra Handelshøyskolen BI, er Tommy utdannet innen digital markedsføring og prosjektledelse med henholdsvis en diploma og sertifisering. Han foreleser i dag hos Bilakademiet, hvor han er faglig ansvarlig innen markedsføring og digitalisering, i tillegg til å sitte i styret.

Tommy er vår ekspert når det handler om digital markedsføring, salgscoaching og prosjektledelse.

da_DKDansk