Hopp til innholdet
Ai Consulting
Meny
Hovedside
Fordeler og målsetning
Forretningsområder
Konsept og forretningsutvikling
360 analyse – optimaliseringsprogram
Styrerådgivning
Ledelsestrening
Markedsføringsrådgivning
Salgstrening
Bilanalyse
Meny
Om oss
Kontakt oss
Kunder
Hovedside
Fordeler og målsetning
Forretningsområder
Konsept og forretningsutvikling
360 analyse – optimaliseringsprogram
Styrerådgivning
Ledelsestrening
Markedsføringsrådgivning
Salgstrening
Bilanalyse
Kontakt oss
Om oss
Kunder
360 analyse - optimaliseringsprogram
Selskapets grunnmur er Servicemarkeds-avdelingen:
360 analyse, med full gjennomgang av alle områder. Verksted, kundemottak, lager, bilutleie, dekkhotell og administrasjon.
Utarbeidelse av rapport, med dertil følgende handlingsplan, som forankres med eier og ledelse.
Direkte oppfølging i 6 måneder for å sikre implementering og resultat forbedring.
Salgsavdelingen:
360 analyse. Gjennomføres salget som ønsket og forventet? Selges det til tilstrekkelig antall kunder? Selges det tilstrekkelig med mersalg pr. kunde?
Utarbeidelse av rapport med dertil følgende handlingsplan.
6 måneders oppfølging for å sikre implementering og resultat forbedring
Administrasjon og økonomi:
360 analyse. Fungerer administrasjonen optimalt overfor andre avd.? Har man de riktige styringsverktøy fra økonomi for å drive selskapet optimalt?
Hvordan sikrer man at alle forstår konsekvensen av regnskapene, likviditets-styring, og balanse føring.
Finnes det effektivitets-rapporter for de produktive medarbeidere, og benyttes de.
Forventninger til resultat:
Ovennevnte program garanteres et driftsresultat på minst 1,5% på permanent basis og ganske umiddelbart.
Dersom samarbeidet fortsetter vil man i år to oppnå et økende resultat, med opp mot 2,5% i resultat forbedring.
Norsk bokmål
Dansk
Norsk bokmål